Bestilling og levering

Vi sender ordrer på hverdage mellem mandag og fredag. Ordrer behandles inden for 1-3 dage efter afgivelse af ordren. Leveringstiden er 2 til 5 dage. Bemærk, at vi ikke behandler ordrer i weekenden.

Sørg for, at alle leveringsoplysninger er korrekte. Hvis der er forkerte og/eller manglende oplysninger, kan du blive bedt om at kontakte os for at opdatere leveringsoplysningerne, hvilket kan medføre forsinkelser i leveringen af ordren. Forsinkelser kan også opstå som følge af toldbehandling.

Din ordre vil blive leveret til dig af en lokal postagent.

Udfyld venligst din adresse fuldt ud, ellers vil den pakke, du sender til os, desværre blive returneret.

Hvordan afgiver jeg en ordre?
Det er meget nemt at handle hos allamode. Følg nedenstående trin:
1. Vælg den ønskede kategori (kvinder, mænd, børn osv.) og den type produkt, du ønsker (tøj, tasker, huse osv.).
2. Se det produkt, du er interesseret i, og klik på billederne for at se alle detaljer. På produktsiden kan du også se tabellen med størrelser (med værdier i centimeter), tilgængelige farver, detaljer om materialer og tilhørende pris.
3. Når du har valgt den rigtige farve og størrelse, lægger du det ønskede produkt i indkøbskurven. Herfra kan du fortsætte med at shoppe eller gå til bestillingsprocessen (checkout).
4. Vælg en leveringsmetode.
5. Vælg betalingsmetode.
6. Bekræft ordren.
Kort efter at ordren er gennemført, modtager du en bekræftelse. Tjek også din spam-mappe.


Hvornår returneres udsolgte produkter?
Hvis et produkt ikke er på lager, vil vi forsøge at kontakte leverandøren for at løse problemet. Hvis produktet ikke længere er tilgængeligt, vil det blive fjernet fra webshoppen.

 

Får jeg det samme produkt som på billederne?
Ja, med undtagelse af håndlavede produkter, hvor der kan forekomme små forskelle i det endelige produkt.


Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg har bestilt?
Når du har afgivet ordren, modtager du en bekræftelsesmail, hvis du har indtastet e-mailadressen korrekt. Hvis du ikke modtager denne e-mail, bedes du kontakte kundeserviceafdelingen på kunde@brone.dk.

Kan jeg tage produkter ud af kurven?
Ja, det kan du godt. Du kan slette alle produkter, der er lagt i kurven, så længe du ikke har gennemført ordren.


Kan jeg annullere ordren?
Ja, det kan du godt. Du kan annullere ordren, så længe dens status tillader det (før den er blevet sendt til dig). For at annullere en ordre skal du kontakte os på kunde@brone.dk

 

Hvad gør jeg, hvis jeg modtager et defekt produkt?
BRONE sælger kun produkter i perfekt stand. I sjældne tilfælde, hvor der er et problem med det modtagne produkt, bedes du kontakte os på kunde@brone.dk


Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget det forkerte produkt?
Hvis du ved et uheld har modtaget et produkt, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte os på kunde@brone.dk for at løse problemet.


Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?
I øjeblikket tilbyder vi følgende betalingsmetoder: Kreditkort og Klarna.

Hvilke lande sender vi til?
Vi leverer til hele Denmark

Hvor kan der leveres?

Ordrer sendes til den adresse, du anmoder om (hjem eller arbejde).


Hvor lang tid tager det, før ordren er fremme?
Ordrer leveres inden for 2 - 5 arbejdsdage. Ordrebehandlingstiden er 1 - 3 dage.

Hvor meget koster forsendelsen?
Leveringsgebyr ved onlinebetaling: 59 kr.