Returpolitik
Udfyld venligst din adresse i fuldt format, ellers vil den pakke, du sender til os, blive returneret, eller i nogle tilfælde kan vi annullere ordren. Bemærk: Når du har sendt pakken, er det nødvendigt at sende os en e-mail med det AWB-nummer, som du returnerede pakken med til os.
LET TILBAGE
Hvis du afgav ordren via telefon eller via en besked på Facebook, skal du sende en e-mail til kunde@BRONE.dk med angivelse af dit navn og efternavn, ordrenummer, kode / koder for de returnerede produkter, e-mail-adresse, det kurerfirma, som du returnerede produktet til os, AWB modtaget fra kurerfirmaet og IBAN-kontoen sammen med dens indehaver for at tilbagebetale dig det beløb, der er relateret til produkterne.
For at være berettiget til en returnering skal produktet være ubrugt og i samme stand, som da du modtog det. Det skal også være i sin originale emballage og have den originale etiket påsat.
For at få pengene tilbage skal vi bruge en kvittering/et købsbevis. Send produkterne til vores hovedkontor (adresse nederst på siden). Til returnering kan du bruge et hvilket som helst postvæsen, så længe de har internationale posttjenester.
Produktet må ikke returneres til producenten.
Annullering af ordrer
Alle ordrer kan annulleres, indtil de er blevet afsendt. Når pakke- og forsendelsesprocessen er påbegyndt, kan den ikke annulleres.
Refusion (hvis relevant)
Når produktet er nået frem til os og er blevet inspiceret, sender vi dig en e-mail, der bekræfter modtagelsen. Vi sender dig også en meddelelse om, at ansøgningen er blevet godkendt eller afvist.
Hvis ansøgningen er blevet godkendt, vil tilbagebetalingsprocessen blive igangsat, og beløbet vil automatisk blive udstedt til kreditkortet inden for maksimalt 30 arbejdsdage (weekender ikke inkluderet).
Kunder betaler maksimalt én gang for forsendelsesomkostninger (dette inkluderer returnering); de betaler ikke forbrugere for at returnere produktet.
Hvis du ikke længere ønsker at købe varerne og vil returnere dem, skal du følge trinnene ovenfor, afhængigt af hvordan du afgav ordren.
Ved at gennemføre ordren accepterer kunden, at alle oplysninger, der gives til sælgeren, er nøjagtige, fuldstændige og sande på tidspunktet for ordren, der henvises til i dette dokument og i den udstedte ordre.
Leveringer sker inden for 30 dage efter bestillingen og for produkter på lager inden for 15 dage efter bestillingen. Hvis produktet leveres inden for den ovenfor angivne frist, informerer BRONE kunden via e-mail inden for 7 dage efter bestilling, og kunden kan annullere ordren uden ret til at kræve erstatning.
Kunden skal underrette BRONE om sin hensigt om at returnere de købte produkter ved skriftlig meddelelse (sendt via e-mail kunde@BRONE.dk ) inden for 30 kalenderdage efter modtagelse af produkterne.
Kunden, der har underrettet BRONE i overensstemmelse med artikel 7.6.1.2, er ansvarlig for returnering af de produkter, han sender inden for 30 kalenderdage, ellers anser BRONE klagen for ubegrundet og kan nægte returnering.
Ved returnering af produktet vil anmodningen blive fremsat inden for 30 kalenderdage efter meddelelsen om hensigten om at trække sig tilbage fra kontrakten, forudsat at det bekræftes, at det returneres.
Produkter byttes/ombyttes ikke.
Bemærk, at produkterne skal returneres i den originale emballage med den originale etiket.
Værdien af yderligere tjenester betalt af kunden, herunder men ikke begrænset til transport af produkter, refunderes ikke.
Forsinkelse eller manglende penge (hvis relevant).
Hvis du ikke har modtaget pengene, bedes du kontakte din bank igen, da det kan tage et stykke tid, før pengene når frem til kortet.